onsdag den 7. august 2013

Loppefund

Jeg var forleden så heldig at finde et par gode loppefund. To af de gamle Beatrix Potter broderier. Jeg bryder mig ikke så meget om de nye, som er anderledes skarpe i farverne, men sværmer til de gamle.

Jeg har bare været for nærig til at give en mindre formue for dem. Men som sagt, så fandt jeg to stk. den anden dag til blot 20 kr. stykket. De er komplette - dog er stoffet ikke det samme i dem, men det er jo nemt at løse.

Så er spørgsmålet blot, om det skal blive til billeder i rammer eller til midterstykket på puder. Men det kan jeg naturligvis altid finde ud af. Nu skal jeg jo først lige have dem lavet.

Jeg har dog lovet mig selv, at jeg skal være færdig med nogle af de igangværende projekter, før jeg begynder på disse. Meeeeeen nu må vi se....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net