torsdag den 22. august 2013

Jeg mangler blomster

Når jeg kigger rundt bla. i blogland, bliver jeg misundelig. Alle haver bugner af blomster. Store bede flot sammensat.

Buketter plukket i haverne vidner om blomster i overflod. Dertil er jeg ikke nået endnu. Vi bruger så meget tid på de overordnede rammer, at jeg slet ikke kan overskue at holde masser af blomsterbede. De få krukker, vi havde i forsommeren, visnede hurtigt væk. Tiden var slet ikke til det.

Jo vist - jeg havde roser....








Og der var kaprifolier og stokroser, men.....jeg vil have flere, mange flere.




Det må blive til næste år - forhåbentlig. Der skal jo også være bede klar til det, og så langt ved jeg ikke, om vi er næste år. Vi roder stadig med de store linjer. Men når vi kommer videre med skuret, og jeg får lavet bed kanter rundt om det - ja så er der vel håb.

Håbet er grønt, siger man - her må det gerne have masser af farver....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net