torsdag den 29. august 2013

Hvad man finder i gemmerne...

Nogle gange kan man blive overrasket over, hvad man har i gemmerne. I weekenden tømte manden et rum i laden og stillede alle tingene ud på den gamle møddingsplads. Wauw der var flere ting, jeg havde glemt, jeg havde - selv sat ud på den måde var det nyt slaraffenland for mig:



Plantebordet (herunder) røg med ind med det samme for at få en gang sort maling. Det har jeg en plan med, så snart jeg får købt noget sort hammerlak til et par lanterne, jeg også fandt.



Krokodillen har nu fået rød tunge og mangler kun hvide tænder samt blå øjne.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net