onsdag den 2. september 2015

Efterårsplanter på gårdspladsen...

Så er der kommet efterårsblomster i krukkerne i gårdspladsen.

Meget passende, når nu det er blevet efterår. De fem sorte krukker er alle tørre efter deres maling, og det pyntede så meget med en gang maling.



Bålfadet bruges som fuglebad. Og vi behøver slet ikke bruge tid på at fylde den.....


Fåret kunne manden ikke stå for, da vi forleden besøgte en ny planteskole.




Havebord og stole er købt i sensommeren, for vi har virkelig manglet siddepladser på den side af huset...



Den lille trampolin pynter ikke, men er en del af mellemmandens behandling. Så det er nemmest, at den står lige uden for døren.


Grenen her fredede jeg, da manden for nogle år siden fældede et træ i gårdspladsen. Siden har den ligget på høloftet. Nu er den fundet frem, og jeg skal finde på noget med den.

Udenfor - drengene mener bestemt ikke den skal ind.......


6 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud! Fåret er ret sødt. Jeg kunne godt finde på at tage den gren med indenfor. Den er rigtig fin og kunne jo pyntes.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var nemlig planen, at grenen skulle ind - men alle fire drenge har nedlagt veto!
      Men det sidste er ikke sagt eller gjort i den sag endnu:-)

      Slet
  2. Sikke nogle skønne efterårstegn..

    :o) jeg spraymalede nogle krukker sidste år.. Vi havde krukker i flere farver pga. "familiesamføring"

    så de fik alle en sort spray.. og jeg synes stadig at det pynter..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror faktisk, at jeg har læst om dine spraymalede krukker. Og det var der og hos en anden blogger, jeg blev overbevist om at male i stedet for at skifte krukkerne ud:-)

      Slet
  3. Så fint du har fået det, jeg er vild med krukkerne, måske jeg skulle gribe ideen. Det ser hyggeligt ud på bænken, og ja sidde pladser dem kan man ikke få for mange af

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har i hvert fald pyntet på de grålige krukker - og det er bedre at male end at smide ud:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net