fredag den 18. september 2015

Forpremiere på billedet....

Et af mine to-do projekter er et grafisk billede til køkkenet.

Jeg har lavet en forpremiere på det. Godt nok i andre farver, en anden størrelse og sekskantet, hvilket billedet til køkkenet ikke bliver.

Så måske er det ikke en forpremiere, men blot et billede....


 Billedet er kommet op i bryggerset sammen med mit nye skilt, som det passer fantastisk med i farven



Papir fra Søstrene Grene og ramme fra Ikea...


Samlingen af stager er en blandet landhandel. Stagen til fire lys købte jeg sidste år i november, stagen med fyrfad er fra Kvickly og den sidste stage fik manden af sit gamle firma for mange, mange år siden.


18 kommentarer:

  1. Fedt! Og hvor ser der pænt ud i jeres bryggers.....vores er fra 1981 med brunt klinkegulv;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Her har det grå/brune klinkegulv fået en gang blå (som lågen) exopy maling - billigt, men en verden til forskel:-)

      Slet
  2. Hvor er det flot, det billede :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
  3. Fin kombination (og papir jeg ikke selv har set hos SG, må jeg spørge fra hvornår?). Kh. Bella

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak-:)
      Det er sådan nogle små ruller, som er købt inden for den sidste måned. De har dem konstant - bare i forskellige designs. Og jeg får pudsigt nok altid nogle med hjem-:)

      Slet
    2. Tak for svar. Rullerne har jeg set, men ikke tænkt, at de var noget for mig, netop fordi de er rullet. Dem vil jeg nu også kigge nærmere på. Tak. Kh. Bella

      Slet
    3. Velbekomme - håber du finder nogen du kan bruge:-)

      Slet
  4. Enig med Anja. Det er et fint lille hjørne. Kh Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det skal nok blive godt, når det bliver lidt mørkere udenfor:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net