mandag den 21. september 2015

Weekend tur...

Weekenden har jeg tilbragt sammen med min søster og mor i Ringkøbing og omegn.

Min mor fyldte rund i foråret, og da hun intet mangler, gav vi hende en weekend tur.

Med masser af shoppen. Både i Hvide Sande (hvor de har en fantastisk sko/taske butik) og i Ringkøbing.

Vi gik tur på havnen og indtog en skøn varm chokolade (og selvfølgelig kage) på en cafe. Og vi fik en dejlig middag på en italiensk restaurant, som jeg selvfølgelig har glemt navnet på:-)

En skøn tøsetur - og i dag er min ryg næsten normal efter en nat i en fremmed seng på Hotel Ringkøbing:-)




6 kommentarer:

  1. Åh, det lyder hyggeligt! Sådan en gave et ofte den allerbedste :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en super gave - og min mor havde glædet sig i ugevis-:)

      Slet
  2. Okay, det nederste billede ... fik mit mundvand til at løbe. Hold nu ferie altså. Lyder som en skøn weekend. Og jeg kender godt taskebutikken. Virkelig svært at komme ud derfra igen ;-) Sikke en god idé til gave - som i alle havde glæde af.

    SvarSlet
    Svar
    1. Taskebutikken var skøn, men den varme chokolade lavet af chokolade knapper var weekendens højdepunkt-:)

      Slet
  3. Det nederste billede - øj øj øj. Den ser skøn ud den kakao. Kh Birgitte

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net