mandag den 14. september 2015

Flere små...

I sommers købte jeg min første pilea plante.

Jeg synes, de har nogle sjove plade, og så kan jeg godt lide, at de helst skal stå i et vindue mod nord. Jeg har ligelig med planter, som skal stå i syd-solen.

Selv om denne står i et vindue mod øst - ja så har den fået små. Der er flere på vej, men de to største er taget fra og plantet for sig selv.

Spændende om det vil lykkes at holde liv i dem - jeg kan læse om meget forskellige resultater på nettet...




6 kommentarer:

  1. Nuuj de er fine. Planter der skal stå mod nord. Mon ikke det er noget for mig?! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har læst, at de er svære at slå ihjel - de får bare ikke unger, hvis ikke de trives:-)

      Slet
  2. Jeg er mere interesseret i, hvor lang tid de kan gå uden omplantning og vanding ;-) for så er det noget for mig :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ungerne får vand næsten dagligt - de skal være konstant fugtige:-)
      Omplantning er vi ikke nået til endnu:-)

      Slet
  3. Husk... godt med vand, for de er "kind off" en vandplante :-D

    Nøj hvor er det længe siden, jeg har set sådan en... men jeg er allerede "Ny-forelsket" igen :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg har googlet det med vandet:-)
      Den er sådan lidt halvfjerdser agtig - på en måde:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net