søndag den 31. august 2014

Er det allerede....

Ved den tid? Ja, medmindre man ønsker dårlige sidste-i-øjeblik-løsninger og masser af sved på panden.

72 små pakker til 3 stk. pakkekalendere....

Jeg har lagt hovedet i blød, for der skal ske noget nyt, hvis det fortsat skal være en succes. Og i år "snyder" jeg ikke. Der skal findes 72 pakker, og jeg tror næsten, jeg har en plan - den skal bare lige finpudset lidt. Og så skal jeg bare ud i butikkerne med indkøbssedlen. Selve handlen er sådan set den nemmeste del. Det er finde-på-delen og indpakningsdelen, der er tidskrævende....

Og derfor begynder jeg allerede nu...

billede lånt her

10 kommentarer:

  1. Med sådan noget er det godt at være i god tid - og helst rigtig god tid :-) Held og lykke med jagten og med indpakningen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det:-)
      Hellere i god tid end stresse senere!

      Slet
  2. 72 små pakker.....Det er godt nok pænt mange, men det lyder som om, at du har udtænkt en rigtig god plan for jagten på dem, så held og lykke:)
    Jeg har i år slået mig på den udvidede udgave af adventsgaver, altså både lørdag og søndag. Jeg orker ikke at finde 2 x 24 gaver, som opfylder to betingelser:
    1. Er noget, som to teenagertøser synes kan bruges.
    2. Ligger i et prisleje, hvor jeg vil være med.
    8 pakker til hver kan relativt nemt skaffes i H&M, Glitter, Matas og Pieces;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg prøvet at foreslå, men skuffelsen i ungernes ansigter gjorde, at sådan blev det ikke:-)
      Tænker det er nemmere at finde noget til piger, sådan tingeltangel og ansigtsting, men det er måske bare, fordi jeg kun har drenge:-)

      Slet
  3. Tjekket! Det er efterhånden en del siden jeg opgav og gik over til den model Haveheksen beskriver. Den benytter jeg stadig - selv om mine børn er voksne ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvad gør man ikke for at ungerne får en god december måned:-)
      Forslaget om det andet faldt som nævnt til Haveheksen ikke i så god jord:-)

      Slet
  4. Her står den på 4x24 pakker til ungerne så jeg er også gået i gang

    SvarSlet
  5. Hvor er du god! I år er der to piger, som skal have pakkekalender - selvom de stadig er små (den ene er lige fyldt 4, så HUN går op i det, og så den lille, som bliver 2 sidst i november, og som ikke skal snydes i år). Men åh altså, jeg havde skrevet det på min liste af ting jeg skulle handle, da vi var i DK i sommerferien, da der ikke er så meget (altså, fx, legetøj) i god kvalitet her i Nepal, men jeg GLEMTE DET:-(( Må kigge lidt på nettet, og så satser jeg på besøg i Bangkok i oktober, og så må vi få handlet ind til pakkekalender da:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja så må nettet være løsningen-:)
      Jeg kender ikke lige mulighederne i Bangkok-:), men mon ikke chancen for en god handel er der-:)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net