mandag den 4. august 2014

Så småt i gang igen...

Ja så er hverdagen så småt ved at vende tilbage. Du dejlige hverdag...

Jeg har pakket tasken og er startet her til morgen. Efter fire ugers ferie på ungernes præmisser og med masser af afslapning. Nu glæder jeg mig til hverdagen igen.


Manden har været i gang lidt tid og har ikke holdt så meget sammenhængende ferie i år. Ældstemanden tager med mormor og morfar i sommerhus denne uge, mens mindstemanden tilbringer dagene i SFO. Han glæder sig til at se kammeraterne igen.

Mellemmanden deltager i den lokale fodboldklubs fodboldskole denne uge. Han har glædet sig, men det var faktisk slet ikke meningen, at han ville med i år. Men da den ældste var meldt til og kom til skade med sit knæ lige før sommerferien, overtog mellemmanden ganske frivilligt billetten. På den måde var de 800 kr. ikke mistet - man kan nemlig ikke få pengene retur.


Og dermed er ungerne beskæftiget denne sidste uge før skolen og skolereformen rammer dem på mandag:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net