mandag den 18. august 2014

Klar til mørket...

I ferien sendte jeg min kære mand i Jysk. Jeg husker faktisk ikke efter hvad, men han havde på eget initiativ fem hvide lanterner med hjem.

De skulle hænge i det store hjertetræ ved terrassen. Vi har tidligere haft masser af lyskæder i træet, men de stod af for et par vintre siden. Og så stor en udskrivning til julelys laver vi ikke igen.

Men lanternerne kom op at hænge. De ser jo ikke ud af meget om dagen.



Men om aftenen...




Det er da ikke helt tosset - det bliver rigtig hyggeligt, når de mørke aftener kommer.


2 kommentarer:

  1. Levende lys i haven er så fine! Det er en dygtig mand du har ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er så hyggeligt - så der scorede han lige nogle point:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net