lørdag den 23. august 2014

Og vinderen er...

Så er lodderne talt op og lagt i puljen, og det er tid til at trække en vinder. Der endnu en gang været en overvældende fantastisk deltagelse.

Tusind tak til alle, der har deltaget.

Der blev lagt 130 lodder i puljen, og jeg måtte i gang med pap og saks, da bankospillet jo kun har 99 brikker.



Den heldige vinder bag lod nr. 104 er

Anja med bloggen zoomsnoren.blogspot.dk


Tillykke Anja, vil du sende en mail med din adresse, så du kan indtage en luksus brunch.




2 kommentarer:

  1. Woooow, *jeg danser lige en lille dans med mig selv*!!

    Hvor vildt!

    Tusind tak, Susanne <3

    Jeg sender dig lige min adresse :-)


    Rigtig god weekend til dig og familien!

    SvarSlet
    Svar
    1. Super og tillykke med det:-)
      Også god weekend til dig og dine kære!

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net