torsdag den 28. august 2014

Efterårsklar ved vejen...

Så er der gjort efterårsklar ved indkørslen nede ved vejen.

Jeg synes, at lanternerne er pænest med store bloklys i, men når de tændes - ja så skal jeg jo ned og slukke dem. Og helt ærligt, når det er ved den tid, så gider jeg ikke.

Derfor vil jeg gerne have fyrfadslys dernede - de slukker jo af sig selv. Men de ser bare så små ud i lanternerne. Kan man lave nogle kunstige lys/lyseholdere til fyrfadslys i hvidt ler?

Sådan nogle snydere, så det ligner bloklys - er der nogen, der har erfaring med det?





4 kommentarer:

  1. Jeps, det er vist forholdsvis nemt at støbe noget i gips. Det kan vi lige snakke om i morgen Søtte :-)

    SvarSlet
  2. Fint og hyggeligt ser det ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, men mørket må godt vente lidt endnu med at komme:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net