søndag den 3. august 2014

Nu skal jeg bare holde fast....

Og det er altså ikke nemt, når nu hverdagen melder sig.


Men jeg har fået smag for at løbe igen. Efter en alt for lang pause, startede jeg op den dato, jeg havde fået af fysioterapeuten ved genoptræningen.

Og selv om det er små ture, er det skønt.

Jeg har i forvejen ondt i knæ og ryg 24-7, men det bliver ikke værre af at løbe, så i ferien har jeg løbet 3 gange om ugen. Og hvor mit hoved elsker det:-)

Nu skal jeg bare holde ved i en hektisk hverdag - i kærlighed til mig selv....

4 kommentarer:

  1. Det gør sikkert godt for både krop og sjæl.
    Virkelig flot gjort.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Det er virkelig skønt - især bagefter:-)

      Slet
  2. Du er simpelthen den sejeste Sus jeg kender
    :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net