fredag den 1. august 2014

På tur igen...

Den anden dag tog ungerne og jeg til Varde Legeborg. Manden min var på vagt, og jeg syntes, at der skulle ske noget. Heldigvis var ungerne med på den.

Det er ved at være et par år siden, vi var der sidst, men der er ikke sket så meget derude. Jeg synes stadig, at rengøringen er noget jævn, men det ser ungerne over hovedet ikke. Det var heldigvis en stille dag - med meget få besøgende, så ungerne kunne lave lige præcis det, de ville, når de ville.

Og jeg - ja jeg fik læst godt og vel 200 sider i min bog, så det var ren win win...

Der blev kravlet...


Og der blev hoppet...


Og der blev leget...


Og der blev spillet...


Og der blev brugt mange kræfter...


Uden mad og drikke....




Efter seks timer vendte vi snuden hjemad - med trætte og svedige unger. Behøver jeg sige, at de sov godt og længe....

2 kommentarer:

  1. Det ser også ud til at være et legemekka for børn!
    Der er ikke noget at sige til, at de efterfølgende sov rigtigt godt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et super sted til "aktivering" af børn - den store er måske ved at være for gammel, men så længe han hygger sig, så går det nok:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net