tirsdag den 26. august 2014

Fra skrot til slot eller...

I efteråret fik vi endelig skiftet vinduerne i stalden. Det var virkelig tiltrængt.

I første omgang blev vinduerne bare sat i. Det var i en periode med frost, så der kunne ikke mures.



Senere blev der muret solkarme og lukket med håndværkerskum (hvilket svineri...)


Og nu er der blevet fuget ved vinduerne og det hjalp stort!



Nu mangler vi så "bare" at få soklen pudset, så der kan laves bed/gruskant langs væggen, nyt nedløbsrør og en ny sort port i stedet for den gamle hvide. Bare....

Men sokkel og bed/gruskant skulle gerne komme på plads inden vinteren - jeg har da lov at håbe....


5 kommentarer:

  1. Sådan en gang funing pynter ;) og mon ikke vi alle har noget som vi bare lige ....

    SvarSlet
    Svar
    1. Det pynter-:)
      Og jeg de der bare har det med at stå i kø-:)

      Slet
  2. Hvor bliver det altså pænt!
    Ih, jeg bliver gang på gang imponeret, hvad I kaster jer ud i!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak-:)
      Jeg synes egentlig vedligeholdelse af gårdens udbygningen er kedelige, men desværre er de nødvendige-:)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net