lørdag den 13. juli 2013

En god app....

I forbindelse med mine broderier af den smukke rose, som går igen på flere tekstiler i vores indretning, havde jeg store problemer med at skelne de forskellige farver fra hinanden. Det tog faktisk meget lang tid at få broderet bare få sting. Indtil en kollega anbefalede en APP ved navn StitchSketch.

Man skal godt nok selv lave mønstret, men det er ret simpelt. Min kollega bruger den til at lave mønstre til HAMA perleplader.

Nogle få aftener, og mønstret var lavet. Nu kan jeg forstørre mønstret, præcis som jeg vil.



Det bedste er, at alle farver i DMC garn kan benyttes. Og nu er det en leg at brodere. Jeg er allerede ved at lægge andre mønstre ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net