fredag den 26. juli 2013

Så kom jeg til byen...

Vi bor jo ude på landet. Faktisk har vi godt 3 km til "vores" landsby, hvor der kun er en lokalbrugs at handle i. Jeg arbejder i nabobyen, og der kan de kun byde på ganske få butikker. Det betyder, at der er længe mellem mine fysiske besøg i diverse butikker. Til gengæld handler jeg på nettet.

En af de sidste feriedage er blevet brugt i butikker - nærmere nogle få butikker i Kolding Storcenter.


Og det resulterede i følgende:


En mangelvare har især været broderistof i den rigtige størrelse.


Derudover har jeg lovet mindstemanden at sy en to farvet hættetrøje, hvor han selv bestemte farverne. Det er meget længe siden, at jeg har syet trøjer, og det skyldes især, at ungernes mormor er uddannet skrædder, så hvorfor sy selv, når hun lige fikser det på ingen tid. Men nu vil jeg i gang igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net