lørdag den 11. april 2015

Give away # 10

Så er det plantetid. Og nu er der mulighed for at supplere med lidt nyt fra Planteringen / Home & Garden.

Du kan vinde et gavekort på 250 kr., som kan indløses i alle kædens butikker. En lille fugl har dog fortalt, at Bo Grønt kæden også vil indløse gavekortet.


For at deltage skal du blot lægge en kommentar til dette indlæg. Fortæl eventuelt hvad du lige står og mangler. Vi kan altid bruge lidt inspiration til haven.

Du behøver ikke følge bloggen, men det er god stil, hvis du gør det.

Jeg trækker en vinder lørdag den 25. april.

Husk selv at tjekke, om du har vundet.

Jeg har lukket for anonyme kommentarer på bloggen pga. spam, men du kan smide en mail til engvang@postkasse.net, så lægger jeg dit lod i puljen, og du deltager på lige vilkår med andre.

Der er ikke tale om en sponsoreret give away.

33 kommentarer:

  1. Der er vist ikke en ting til kolonihaven... jeg ikke mangler!! Dog hælder jeg til blomster/stauder der springer ud i foråret. Efter en større oprydning i haven for at komme til bunds... har jeg stort set ingen farver i øjeblikket, så det ville være lækkert at vinde :-D

    Følger allerede via Bloglovin'

    SvarSlet
  2. Jeg ønsker opstammede bærbuske. Efter flere år med sygdom og smerter vil det være så dejligt, at få noget op i højden. Jeg elsker at høste i haven.

    Kh.
    Anne-Marie

    SvarSlet
  3. Jeg står og mangler nogle krydderurter til min krydderurtehave. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Uha ønskelisten er stor til haven og terrassen... Nye Potter, blåbærbuske, blomster til terrassen, en klatre hortensia... Osv osv :-)

    SvarSlet
  5. Jeg mangler et frugttræ til et tomt hjørne af haven.
    Hilsen Mie Kristensen
    miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  6. JEG mangler nogle gode håndredskaber til haven :)

    kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg vil købe et par nye hortensia :-)

    SvarSlet
  8. Jeg mangler morgenfrue, rødbede, persille og dild :) evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  9. jeg er vild med hængelobelia. så dem ville jeg investere i:)

    SvarSlet
  10. Jeg mangler helt klart noget flot og lækkert til mine bed foran huset. De er kedelige og halv tomme at se på. En smuk busk eller et smukt træ vil hjælpe gevaldigt på det hele . :-)

    SvarSlet
  11. Jeg mangler en syren eller nogle lækre bær til haven. Men det er jo altid rart med lidt nyt så det ikke bliver alt for kedeligt :-)

    SvarSlet
  12. Jeg ville benytte kortet til mit første voksenbesøg på en planteskole, og så ville jeg krydse fingre for at de havde en afrikansk lilje. Sådan en har jeg drømt om siden sidste sommer, hvor jeg så den i Tivoli. <3

    SvarSlet
  13. Jeg ville bruge gavekortet på at købe urteplanter til min køkkenhave så jeg kunne lave lækker mad med egne urter :-)

    SvarSlet
  14. Jeg har ikke grønne fingre, men det har min svigermor! Så jeg håber at vinde gavekortet til hende, så hun kan købe noget til sit nye drivhus :)

    SvarSlet
  15. Vi mangler nogle farvede planter til haven. :)

    SvarSlet
  16. Stedmoder dem elsker jeg til haven

    SvarSlet
  17. Det ville da være skønt! Jeg mangler en altankasse og nogle krydderurter (:

    SvarSlet
  18. Mangler altid stauder.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  19. Det ville være så lækkert at vinde.
    Jeg står og skal til og lave en lille køkkenhave.
    Så jeg ville nok se efter nogen jordbærplanter(:

    heidiwn@live.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  20. Sikke en skøn præmie. Min kæreste og jeg flytter ind i vores nye lejlighed den 1. maj. Det betyder, at jeg nu får min helt egen lille have, hvor jeg kan plante lidt lækkert. Så hvis jeg bliver den heldige vinder, vil jeg bruge gavekortet på nogle krukker, som jeg kan plate nogle krydderurter i. Og måske nogle jordbær. Det kunne virkelig være fantastisk :-D

    Mvh. Tina Hauris, tina-hauris@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Nedlagde sidste år et staudebed pga Skvalderkål, nu er det klar igen og jeg skal have indkøbt nye stauder,så kunne være så lækkert at vinde
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  22. jeg vil så gerne ha et nyt frugttræ

    SvarSlet
  23. Jeg ønsker mig en rabarberplante. Hvert år låner jeg af naboen, men det kunne være dejligt at have sin egen. En rigtig fin give away som jeg deler på egen blog.
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  24. Det er snart tid til at fylde sommerplanter i krukkerne, så det vil være skønt med et tilskud til nogle af dem:-)

    SvarSlet
  25. Jeg har to kæmpe haver fyldt med træer og buske - men faktisk ikke rigtig nogle blomster - så det er det jeg ville bruge pengene på. Blomster/frø der kunne give haverne lidt farvespil - jeg elsker farver :)
    kh June
    jusp@hotmail.dk

    SvarSlet
  26. Vi er igang med at kigge på hus (skal faktisk ud og se på et idag!) og kan nok godt bruge sådan et gavekort i den nærmeste tid :)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  27. Jeg mangler indhold til mine tre højbede. Er helt lost....

    SvarSlet
  28. Jeg mangler at få plantet i mine altan kasser.. det er lige det med at finde planter der både tåler meget sol, og en del vind. Men det er faktisk en af mine store glæder - at sidde og glo på de to kasser, og nusse om planterne. Det er overskueligt, men også glædeligt. Så det ville præmien gå til, skulle jeg være så heldig. Jeg tror at årets farvetema bliver orange og pink. Trænger til lidt vilde farver.
    Miatilda A // aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  29. Uh, jeg ville gerne fylde haven med gode sager; blomster, krydderurter og en lille blåbærbusk...

    Kh Lene

    SvarSlet
  30. Jeg mangler ærteblomster til haven og forskellige valmuer

    SvarSlet
  31. jeg kunne så godt bruge et nyt frugttræ
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  32. Jeg mangler blomster og krukker til altanen:)


    m-lhc@hotmail.com

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net