torsdag den 12. maj 2016

Madplaner uge 20 og 21

Så er endnu et par ugers madplaner klar.


uge 20/2016
mandag - kødboller med grønsagsspaghetti
tirsdag - broccolisuppe med rugbrødscroutoner
onsdag - nudler med oksekød og broccoli
torsdag - rugbrød / rester
fredag - kyllingeburgere
lørdag - pølser på svensk *
søndag - asiatisk middagssalat

uge 21/2016
mandag - fiskefrikadeller med broccolipuré
tirsdag - hokkaidosuppe
onsdag - pasta med skinke og ærter *
torsdag - rugbrød / rester
fredag - squashtærte med salat og flutes
lørdag - tun i butterdej
søndag -kyllingefrikadeller med hakket gulerod og rødløg

Opskrifter markeret med * kan findes her.

Efter nogle opskrifter er der noteret, hvor opskriften kan findes.

2 kommentarer:

  1. Åh kødboller, minder mig om, at jeg forrige uge tog kødsovs ud af fryseren til en pizza... eller det troede jeg. Viste sig at være kødboller i sovs. Så menuen måtte lige lavet lidt om ;-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Prøv næste gang at lægge kødboller på pizzaen, eventuel i halve!
      Det smager faktisk godt - har nemlig lavet samme nummer som dig tidligere-:)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net