torsdag den 2. februar 2017

Madplan uge 6

Så madplanen for uge 6 klar. Der er ingen madplan for uge 7, for der tager vi på en velfortjent (synes jeg selv) ferie og vil absolut ikke hænge os i planer for noget som helst. Men mere om det senere...


uge 6/2017
mandag - brændende kærlighed / Karolines børnenes livretter
tirsdag - rugbrød / rester
onsdag - suppe med kød- og melboller
torsdag - svensk pølseret / Mit kokkeri
fredag - gullasch / Mit kokkeri
lørdag - hakkebøf med spejlæg og rødbede-æblesalat / Mit kokkeri
søndag - pasta med grønsagssauce / Sæson.dk

Opskrifter markeret med * kan findes her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net