mandag den 1. maj 2017

Glimt fra weekenden...

Invasion fra rummet på en blæsende søndag 😱


Elsker når mindstemanden leger...


Teenager og pre-teenager hjælp...


Himlen søndag - fra en uvant vinkel: nedefra. Jeg tog lige en kort slapper på ryggen ved terrasse trappen 😁


Flaget var til ære for konfirmanden længere ude  af vejen...



Jeg fik endelig langt ærteblomsterne i vand, så mon ikke de er sået en af de næste dage. Det er med vilje, at jeg først gør det omkring 1. maj. Så når de ikke at blive så ranglede, inden de skal ud...


Lørdag holdt alle katte store vaskedag sammen på terrassen - desværre sad de så langt fra hinanden, at det var svært at fange alle, men vasken var tiltrængt efter en vild havedag...


Kønne weekend roser fra manden...


Og så blev det allerede maj måned = snart sommer...


6 kommentarer:

  1. Invasion fra rummet skal man ikke kimse af, heller ikke hjælp fra teenagere😉
    Lyder til at have Været en skøn weekend 😊

    SvarSlet
  2. Åh ja, det er skønt at Maj måned lige begynder med sol og en lille smule varme. Mere af det tak! Kh. BIrgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, lad os endelig få mere sol og varme - vi trænger:-)

      Slet
  3. Dyrekøbte erfaringer omkring leg med LEGO på udendørsarealer afslører, at det godt kan være med livet som indsats hvis man er LEGO-mand. Ihvertfald hvis 'nogen' ikke er så flittige til at slå græsset. Vi har stadig en efterlysning på Lloyd fra NinjaGO, der forsvandt sporløst sidste sommer. Grum skæbne sådan for tid og evighed at hakke sig vej gennem meterhøjt græs....

    SvarSlet
    Svar
    1. Her har vi have-lego. Noget gammelt rum noget fra da min mand var barn!
      Bliver det væk, er det bare ærgeligt - og jeg er stødt på rumfolk under lugning i både køkkenhave og krukker:-)
      Til gengæld dukker der nok også en del op, den dag vi fjerner træterrassen - de der revner mellem brædderne har kostet en del....:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net