torsdag den 26. oktober 2017

Hvad ferie også er...

Lægerne fik desværre ret. Det blev værre, meget værre...

Min ryg kunne slet ikke enes med flyveturerne. Så jeg var dopet det meste af ferien...

Selv det at køre i elevator var en udfordring - det har jeg aldrig prøvet før, og da vi boede på ottende sal og trapper er no go for ryggen, er så var eneste løsning: elevator.

Så sådan var min ferie også...





Nu er jeg trappet lidt ned i medicin igen, og håber at ryggen arter sig, så jeg kan komme til Kreative dage i morgen, fredag. Jeg har i hvert fald købt billet 😊

2 kommentarer:

  1. Åh, Susanne, jeg er ked at høre, at din ryg har være udsat for prøvelser, og at du (og din familie) derfor også har været det. Jeg håber, at du trods alt kunnet hygge med strikning :-)
    Hvis jeg ser dig i morgen til messen, kommer jeg og siger hej :-)
    Knus, Bella

    SvarSlet
    Svar
    1. Der blev strikket til den store guldmedalje😎
      Du kan nok godt genkende mig i morgen - eller måske ikke mig, men noget andet, som jeg sætter stor pris på 😍😘

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net