mandag den 29. oktober 2018

Resultatet af fredag...

I fredags smuttede en veninde og jeg på kreativ messe i Fredericia med efterfølgende shoppetur i Kolding Storcenter.


Det er tredje år, jeg er på kreative dage, og jeg må indrømme, at jeg synes, det var bedre sidste år. Et par stande var savnede, og jeg måtte overhovedet ikke styre mig for ikke at købe alt for meget. Tværtimod var det meget begrænset, hvad der kom med hjem.

Lidt sukker øjne og farvestøv...


Lidt kagepynt...


Pakkekalender tal - og tal til brevene fra nissen...


Stof med flyvemaskiner. Det blå med mariehøner er fra den efterfølgende shoppetur...


På shoppeturen kom der også lidt flere pakker til pakkekalenderne...


Og så lige en lanterne. Dem har jeg vist et eller andet med. Der kom også en med hjem sidste år...


Både lørdag og søndag har jeg så betalt prisen for en hyggelig, men lang dag. I dag går det bedre, men det er bestemt ikke noget at prale af. Forhåbentlig bliver det bedre i løbet af et par dage...

2 kommentarer:

  1. Ej, de slik-sutteflasker gav mig akut flashback til barndommen.

    - A

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sutteflaskerne og kæderne med nogle sukkerringe på, er ren nostaligi!
      Og jeg har fundet begge dele:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net