lørdag den 19. januar 2019

Der mangler ligesom noget...

I vores stue...

Inden jul købte vi nye borde (og lamper) til stuen. Jeg var træt af, at vi altid skulle hente et extra bord ind, når vi skulle have gæster. Især fordi der jo faktisk er plads til et langt bord til dagligt.

I samme ombæring satte jeg bordet til salg i en lokal facebook gruppe. Og det blev hurtigt solgt. Der blev spurgt efter stolene, og svaret var, at de ville komme til salg efter 13. januar, hvor vi skulle holde fødselsdag for yngste manden.

Men da køber ville betale ekstra for at få stolene med - med det samme - slog jeg til.

Og måtte gå tiggergang i den lokale sportshal for at låne stole til fødselsdagen...


Nu mangler vi så 14 stole, og vi har endnu ikke besluttet, hvilke vi vil have...



Så der virker noget tomt i stuen...


Hvis I har nogle stole-ideer, som I tror, lige vil være os, så sig endelig til...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net