onsdag den 8. maj 2019

Den holder stadig...



2 kommentarer:

  1. Ja, personligt er jeg allerede træt af valg... Jeg er også lidt i tvivl om, hvad jeg skal stemme. Og jeg har ondt af mine kollegaer, som fik frataget en fridag. (og af kommunekassen, som nu skal betale overtid hele dagen til arbejdende medarbejdere)
    Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og så to fridage. Havde vi nu bare kunnet få det overstået på en dag:-(
      Mindstemanden her mener vi skal stemme på Circus Mascot, deres plakater hænger nemlig mellem alle valgplakaterne i vores by. Faktisk kom de først og har taget alle de "gode" lygtepæle:-) :-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net