onsdag den 9. oktober 2019

Det indvendige...

Det er jo ikke nok, at det udvendige er færdigt.

Vi skal også have det indvendige gjort færdigt. Først og fremmest skal vi have de sidste fliser lagt.

Jeg tror godt nok, at det er omsonst, for næste år ønsker jeg nok trægulv (terrassebrædder) at gå på i stedet for. Fliser er simpelthen for kolde. Godt nok skal jeg have fundet et "tæppe", men jeg tvivler på, at det er nok.

Men det bliver fliser for nu...


Så overvejer vi (jeg) pallesofaer derude.


Men jeg er ikke sikker på, at det er det rigtige...



Så er det jo godt, at der går lidt tid, før der skal indrettes. Først skal væggene isoleres og beklædes med hvidmalet træ.

Manden er i gang med at male, men der er også så mange andre små projekter, så der males kun, når vejret ikke er til udendørs aktiviteter...


Det her er udsigten fra udestuen - ikke helt dårligt...


2 kommentarer:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net