onsdag den 20. november 2019

Jeg har en svaghed for...

De ældre lidt anderledes ting.

Jeg synes for eksempel, at det er en fest, at min mor kan det gamle håndværk; knipling. Det er imponerende, hvad man kan få frem af tråd og knuder...



Min mor mener, at det er noget, jeg skal lære af hende, men ind til videre har jeg holdt hende hen.

Der er andet håndværk, jeg hellere vil lære, men tiden er bare ikke til det pt.


Jeg er også vild med den gamle tegning af den tilsandede kirke i Skagen fra 1921. Billedet er sågar i den originale ramme.


Fiskerne er et billed, jeg broderede, da jeg var teenager (var kedelig allerede den gang😏). Jeg kunne godt tænke mig at brodere endnu et motiv, men pt. er det Bjørn Wiinblad, der trækker...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net