mandag den 3. februar 2020

Og jeg går straks i gang et andet sted...

Nu hvor stuen i stueplan har fået en overhandling, ja, så smutter jeg ovenpå.

Vi skal jo nødigt kede os...

Så jeg har med ungernes hjælp tømt de første skabe for børnebøger. En ordentlig stak skal sorteres, og de fleste skal sættes til salg.


Stuen er det eneste rum ovenpå, der stadig har glasvæv på væggene. Og det sejler bogstaveligt talt. Jeg tror bestemt ikke, at det er en professionel, som har sat den op.



Og så skal alle ledninger sættes fast, når der er kommet andet tapet og farve på...


Og så skal de sidste skabe tømmes...


Og dvd-reolerne skal væk. Det samme gælder de fleste film...


Det eneste, der generer mit øje, er hjørnet over trappen. Der er dæleme lagt ned...

Måske en prof skal klare det...


Og så skal dette hjørne ændres til noget helt andet.

Når jeg en gang kommer så langt...


4 kommentarer:

  1. Det er vist det, man kalder en grundig forårs-rengøring/oprydning. :-) kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan man vel godt kalde det. Det bag låger irriterer jo ikke øjet så meget, men nu skal det være. Godt der er ferie forude. Hvad med dig, er det i uge 8 I står på ski?

      Slet
    2. Ja vi tager afsted fredag i uge 7, så det glæder jeg mig til :-) og her i foråret har jeg planlagt lidt oprydning - også på børnenes vegne, inspireret af dine indlæg ;-)

      Slet
    3. Rigtig god tur.
      Her i hytten er oprydningen udløst af rod i mit hoved. Når det er slemt, rydder jeg op alle vegne. Så pt er både stuen ovenpå og mine krea værelser under endevendt....

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net