lørdag den 4. juli 2020

Nyt bed - for mandens skyld...

Manden synes, det er bøvlet at slå græs, når der er for mange hjørner, han skal ind i.

Så nu har han fået et nyt, så han ikke skal et smut ind foran rosen bedet. Det går lige ud, og så er det åbenbart nemmere.

Hvad ved jeg - jeg kører ikke havetraktor...


Jeg havde godt set, at han havde smidt hans træsko, men jeg gav faktisk ikke flytte dem...


Der er plantet 7 røde rhododendroner i bedet. De bliver ikke mere end 50 cm høje og 100 cm brede, så selv om de ikke ser ud af meget nu - og det gør de virkelig ikke - så bliver der lukket om 4-5 år...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net