fredag den 27. november 2020

Når alt går på tværs...

Sidste fredag kom mindste teenager hjem fra arbejde ved spisetid. Snottet og med ondt i halsen. 

Og vi ved jo alle, hvad det betyder: covid-test...

Søndag formiddag blev han testet, mandag kom det negative svar. Altså bare en omgang forkølelse uden feber. Til gengæld begyndte han at hoste. 

Med det resultat at han fik ondt i mave. Mavemusklerne gik jeg ud fra. 

Onsdag var jeg for en gang skyld på kontoret, men manden havde fri. Og da teenageren blev ved med at klage over ondt i maven og kvalme, blev vi enige om onsdag eftermiddag at ringe til lægen. Som lige ville se ham. Og sendte ham direkte på sygehusets børneafdelingen.

Onsdag nat blev han opereret for betændt og sprunget blindtarm. Så nu ligger han (sammen med manden) på Esbjerg sygehus og får antibiotika indtil lørdag eftermiddag og keder sig...

Men hey, smilfonden var gavmild...


Jeg skulle tage den med hjem. For mindste teenager snyder ikke. Og det er først 1. december på tirsdag...

2 kommentarer:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net