fredag den 6. september 2013

Mon de overlever?

I forbindelse med udgravningen til skurets sokkel blev vi nødt til at flytte nogle planter. Det skete ikke på den mest hensynsfulde måde, hvilket nok er årsagen til, at vi er nødt til at se i øjnene, at kugle akacietræet ikke overlever.

Jeg er ikke i tvivl om, at hosta'erne overlever, selv om jeg regner med at flytte dem igen i weekenden, hvis vejret tillader det. Hosta'er er meget hårdføre.


Jeg er desværre lidt mere i tvivl om, hjertetræerne overlever. De er ikke helt visne, og det er ikke blevet værre de sidste dage. De er stadig grønne i spidserne, men overlever de?






De ser meget sølle ud. Jeg tror, de skal blive stående, så længe det er muligt, så de kun skal flyttes en gang til. Og umiddelbart står de ikke vejen for det kommende bed langs huset, men de er sat så tæt på væggen og især vinduet, at de blæser mod ruden. En ganske ubehagelig lyd, især når det er mørkt.

Men de må blive stående, til bedet rundt om skuret er færdigt. Hvis altså det er der, de skal ende igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net