tirsdag den 25. november 2014

Snefnugge kommer vrimlende...

Jeg har lavet en masse snefnug, som jeg tror, skal hænge i vinduerne i år. Jeg plejer at klippe dem ud i hvid klæbefolie. Det vil sige en masse arbejde, og så smides de væk efter jul.

Så i år går jeg ind for genbrug. Forhåbentlig kan de holde flere år. Indtil videre er det blevet til knap 30.

Skulle du få lyst til at lave nogen, så kan du finde masser af inspiration hos Lene.

Beklager lyset - det blev lidt sent, inden jeg fik taget foto.



2 kommentarer:

  1. De er rigtig flotte, måske et projekt når vi skal "juleklippe".

    Kh.
    Anne-Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. De er faktisk rigtig sjove at lave - selv om man skal holde tungen i munden, når man laver dem:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net