lørdag den 2. april 2016

Der er noget godt i vente...

Ind i mellem bliver jeg lidt overrasket over, hvor meget jeg stiller til side i laden/stalden.

Men sig det endelig ikke til manden.... :-)

Jeg havde for eksempel glemt alt om diverse krukker fra sidste år. Men ved ungernes hjælp har vi fået dem gravet frem - og der er faktisk liv i dem, trods deres triste skæbne hen over vinteren.

Nu har de fået noget vand og er sat i læ bag stalden, så vinden ikke driller dem.

Og så glæder jeg mig til at finde plads til dem rundt omkring efter konfirmationen...






4 kommentarer:

  1. Skønt med plads til alt det du har ...
    rigtig god konfirmation

    SvarSlet
  2. Skønt fund. Krukker med spirende liv er et dejligt syn :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var slet ikke så tosset at få dem fundet:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net