lørdag den 8. juli 2017

Blomster og krukker - samt manglen på samme...

I dag skal mellemmanden og jeg på tur til en af de lokale plantecentre.

Jeg mangler nogle blomster, synes jeg. De andre er ikke helt enige.

Men ferien kræver flere blomster, sådan er det bare. Især på gårdsplads-siden af huset, det kan I da godt se, ikke ??

Den hvide hortensia er ved at blive lyserød...



Indgangen til haven står snart i blomst, og buen er fuld af klemantis...



De små i barnevognen trives vældig...


Der mangler da noget bagerst - noget højt med blomster, ikke...


Løvefod er enorm og dækker næsten klatrehortensiaerne...


Lidt blomster lyser op på havebordet...


Forhaven oppe ved vejen har været den dårlige samvittighed hele foråret, ja er det faktisk stadig. Jeg har intet fået gjort ved det, men nu er det lukket til og eventuel ukrudt gemmer sig godt.

Nu kan det vist godt vente til efteråret, inden jeg gør noget...


4 kommentarer:

  1. Din have er bare så fin og du har mange flotte blomster og planter. Meeeen der er vel altid plads til en til.........😉

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, men det er der da - plads til en eller to eller .... mere, ikke:-)

      Slet
  2. Hej Susanne. Blomster kan man aldrig få nok af og når man som I er heldige at have en gårdsplads, ja så er der masser af plads til krukker. Jeg tror, at min mand er glad for at der her er begrænset plads til krukker :-) :-). God tur til plantecentrene:-). Mange hilsner Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette. Rart med en ligesindet:-)
      Mellemmanden fandt nogle skønne planter - sjovt at se hvad der vælges, når det ikke er en selv der vælger. Men hans valg faldt helt i min smag:-)
      Begrænset plads til krukker er heller ikke helt skævt - de skal jo vandes:-(

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net