søndag den 26. november 2017

Lidt har også ret...

I går fik ungerne og jeg fjernet fluenetsdøren, visne blade og klippet lidt ned i gårdspladsen.

Så ville være lidt nemmere at pynte op til jul udenfor. Problemet opstod, da vi skulle finde den udendørs julepynt....

Det halve af julepynten er på forunderligvis forsvundet.

Men lidt har vel også ret - og så må vi se, om ikke vi finder det resten. Manden sværger i hvert fald, at det ikke er kørt på lossepladsen, så jeg må i stalden, laden, på høloftet og i alle de andre rum. Det er ikke altid nemt at bo på en gård med al den plads...

Mens lysene har været fremme og tændt nogle uger, så er nisse, julekugler, Bjørn vindueskigger, kælk, skøjter og al det andet kommet frem i går...







Det ser ikke ud af meget endnu - men forhåbentlig dukker resten op...


Ungerne har i hvert fald fundet skiltet...

2 kommentarer:

  1. Selvfølgelig har lidt ret, og det er da heller ikke så lidt, når det kommer til stykket 🎄🎅🏻👍🏻 Det ser rigtig julet og indbydende ud. Men gad vide, hvor du finder resten?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er jeg også lidt spændt på.
      Så vi leder i weekenden - det er lettere i dagslys, og det er der jo ikke så meget af, når vi har fri i hverdagen:-(

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net