tirsdag den 5. december 2017

De sjove kalenderpakker...

Blandt de 72 pakker i ungernes julekalender, har jeg lavet et par, jeg synes er sjove.

Jeg ved ikke med drengene, men sådan må det være - det er mig, der køber...

Jeg har købt et par (sikkert for) billige hvide t-shirt og strøget et tryk på, som jeg har købt. Det er til de to store (teenagere) - jeg har desværre ikke fundet en hvid t-shirt til den mindste...

Har ellers også fundet et godt tryk til ham, men det må vente.

Nu venter jeg bare på deres reaktion, som først kommer 20. december, når det er pakkens tur...



Samtidig har jeg købt lidt andet strygemærker - og skal faktisk have lagt en bestilling mere. Det er utrolig nemt at arbejde med. Og skulle ungerne synes, trøjerne er fede - så finder vi et par t-shirt i bedre kvalitet og laver dem en gang til...

Indlægget er ikke sponsoreret, blot anerkendelse for lækkert produkt og en anbefaling til andre.

2 kommentarer:

  1. Din opfindsomhed har ingen ende — super-sjov ide! 😜
    Og så må vi håbe, at de ikke læsere med 😀🤫

    SvarSlet
  2. De to har altid hovedet nede i YouTube, så de aner knap hvad en blog eller instagram er:-)
    Så endelig noget godt ved YouTube....

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net