mandag den 18. december 2017

Jeg tæller ned...

Jeg tæller ikke dage mere, men timer.

Jeg har juleferie kl. 14.00 i dag og lige indtil den 4. januar - og jeg glæder mig.

Jeg mangler ikke meget, så er vi klar:

gaver - købt og pakket ind

juletræ - købt og står i stuen - vi pynter det i aften eller i morgen
andebryst(er) - ligger i fryseren og venter på grillen
mandelgave - købt og pakket ind
pynt til julebordet - er næsten klar
indkød af snolder - hele familien smutter på juletur til Flensburg i morgen
julegodter - det meste er lavet, måske kommer der mere til, hvis vi gider

Ungerne har først juleferie på fredag, og så skal der hygges og slappes af i stor stil, det trænger vi alle til 😍


2 kommentarer:

  1. Øj du er heldig... jeg har først ferie fredag. Til gengæld så har jeg fri indtil d. 4/1. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes bestemt også, at jeg er heldig. Skolerne starter først den 4. januar, så der er det lidt nødvendigt - men jeg klager ikke.... :-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net