torsdag den 27. september 2018

Seks uger er gået...

Så er de blevet seks uger.

Og jeg havde lykkeligt glemt hvor meget arbejde, der er med sådan nogle små labaner...


Enten spiser og sover de - eller også flyver de rundt. De får nu lov til at komme overalt i stueplan undtagen stue og kreaværelser (hvis jeg husker at lukke dørene).


Derfor er det også nemmest at få billeder, når de ligger stille - det andet har jeg opgivet.


De har ikke fået navne endnu, da de er for små til deres halsbånd, så vi kan kende dem fra hinanden. Derudover er vi ikke helt sikre på deres køn endnu. Jeg tror, de tre røde er hankøn, men er meget i tvivl om den brogede. Så det må vente til dyrlægen om to uger undersøger dem...


De er over alt...


Men ellers bor de på det blå toilet med Skagens billedet i guldramme 😀


Døren er fjernet, og så er der skruet et plade for - og de kan endnu ikke komme over den.

Men det er et spørgsmål om dage eller timer...



Vega, moderen, gider ikke altid sove med dem, så mindstemanden har ofret en hund til dem. Og de ligger gerne en i klump sammen med den...


2 kommentarer:

  1. Hvor er de kære!😻😽
    Jeg troede, at det var Pippi der var moren😸
    Skal I beholde een? Ja, ikke fordi jeg kan aftage en. Jeg nøjes (gerne) med den store hankat, som har adopteret os, så han kan få mad og sove i fred😻

    SvarSlet
    Svar
    1. De er da søde - for det meste... :-)
      Hvis Pippi var moderen, var en alvorlig samtale med dyrlægen nødvendig. Hun bliver aldrig mor.
      Aftalen var, at vi beholdt to og dermed har seks i alt. Men for få uger siden mistede vi desværre Tarzan, som havde spist noget gift et sted, som han ikke kunne tåle, så nu skal vi beholde tre.
      Men vi ender nok med dem alle, hvis ikke vi kommer af med en. Men vi forsøger - tror jeg....
      Dejligt at katte sådan vælger én til :-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net