mandag den 3. september 2018

Loppefund til halv pris...

Jeg elsker, som de fleste, genbrugsbutikker og loppemarkeder.

Jeg synes, ideen om at genbruge ting er fantastisk, og at ældre ting naturligt har mere sjæl end nye ting. Ikke at jeg undgår nye ting eller har en eller vision om noget, men nogle gange passer brugt bare bedre til det, jeg vil, end nyt.

Men jeg forstår ikke, når genbrugsbutikker holder udsalg. Det er jo billigt i forvejen, og man køber vel ikke mere, bare fordi man kan spare noget....

Nå men jeg har været på udkig efter nogle guldrammer. Sidst fandt jeg tre - som var på tilbud - så de kostede hele 9 kr. i alt...



Og så blev jeg lige fotobombet...


Nu skal jeg så have rammerne sat i stand og sat nogle andre billeder i...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net