lørdag den 29. december 2018

Ganske givende...

Uanset hvad jeg synes om det her jul, så er det jo ganske givende, bestemt...


Jeg har både fået Bjørn Wiinblad hoved og fad...



En begynder pladespiller - for at se om det nu også er mig - til alle mine gamle (og nye) plader...


Headset, som jeg glæder mig til at bruge...


Lidt mumi og kat fra en kær veninde...


Og en sydkoreansk "vifte" af vores efterskole ven fra Sydkorea...


Linoleums tryk fra mindstemanden og første tallerken i en ny samling fra svigermor...


Og en helt masse andre ting, som jeg ikke lige har fået taget billeder af, inden jeg har taget dem i brug...

Så ganske givende - helt bestemt...

2 kommentarer:

  1. Sikke fine gaver :-) jeg fik også en del gode ting. Kh. Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, når alt kommer til alt, så er det der jul ikke så værst:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net