torsdag den 13. december 2018

Jul i køkkenet...

I år har jeg hængt en hvidmalet troldegren over køkkenets spisebord.

Den er pyntet med små kugler i mørk blå og sølv. Og så to grønne juletræer, min mor har kniplet...



Der er lidt svære at se, men jeg synes, de er så fine...





Nissen er også kommet på besøg i år - og leverer stadig hver dag et julebrev med en historie. I år om nisserne togrejse juleaften...





Den her vil jeg hylde hele julen...



Det har intet med jul at gøre. Men portvinen har fået klovnenæse på...


2 kommentarer:

  1. Hvor er det fint, at nissedøren simpelthen matcher det lyseblå islæt i køknet :D

    - A

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, men det er nu et tilfælde🤔 Døren er købt sådan, og det var et valg mellem en rød eller blå dør. Det er først nu, du nævner det, at jeg ser, at det faktisk er samme nuance 🙂

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net