torsdag den 15. august 2019

Første - og sidste gang...

Vi har været en uge på Fanø.

Eller det blev kun til seks dage, så tog vi hjem - skuffede....


Der er ikke meget at se på Fanø. Jeg havde måske sat mine forventninger lidt højt, men jeg regnede da med, at der var mere end kønne, gamle huse og hyggelige gader...

Men nej, i løbet af et par dage var der set, hvad der var at se på øen. Inklusiv Fanø Museum som viste de originale Peter Plys tegninger frem.


Jeg manglede nogle hyggelige gårdbutikker på landet med kunst, keramik, brugskunst og alt andet hyggeligt (kreativt) at se på.


Om det var de bristede forventninger vides ikke, men jeg snuppede også en dag på langs med migræne lignende tilstande.


Udsigten fra sommerhuset fejlede intet, og sommerhuset i sig selv var også fint. Men rengørings-standarden er bare så langt under mit (vores) niveau, så vi startede med at gøre rent.

Reminder til mig selv: lej hos nogle på kender og hold dig væk fra de store udlejningsfirmaer inkl. Novasol. Nu er det anden gang, og rengøringen er bare ikke eksisterende...


Jeg vil gerne på ø-ferie igen næste år.

Er det tilbage til Samsø (som ikke skuffede) eller er der andre øer, der kan anbefales og kan give mig bare en lille bid af kreativt....?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net