tirsdag den 13. august 2019

Hit me...

I sidste uge startede hverdagen for manden, mens de to små og jeg trådte ind i hamsterhjulet i går.

I I dag begynder ældsteteenager på HHX.

Vi er tilbage til madpakker, hvilket der faktisk er noget hyggeligt over.


Det samme gælder for rutiner - de er altså ikke så tossede...

Og så glemmer vi lige, at om et par uger begynder fritidsaktiviteterne, og så er hverdagen presset endnu mere.

Det er ok - det er ikke kun skidt, men kræver noget logistik, når jeg er selv om alt køren, som der er meget af, når vi nu har valgt at bo på landet...

Men vi starter lige så stille op. Der ligger godt nok mange bunker på arbejdet, men det går nok. Jeg kan jo kun nå det, jeg kan nå - og det ved chefen godt.

Men nu er vi i gang - og det er faktisk helt okay...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net