lørdag den 15. august 2020

Man orker jo ingenting...

I den varme vi pt. har.

Det er da dejligt, at det blev sommer igen, men det lægger bare en dæmper på aktiviteten, synes jeg.

Til gengæld har jeg så fået læst lidt. 26 timer og så var den færdig...


God, let læst bog med en drejet slutning. Den endte naturligvis rigtig, men årsagen til den manglende opringning var ikke blandt mine gæt. Og det giver jo bogen ekstra stjerner i mine øjne...

Nu må jeg så i bogreolen og se, om der ikke skulle være endnu en bog, jeg gider læse nu - eller om håndarbejdet skal overtage den ledige plads i mine hænder. For jeg orker ikke lave noget, selv om der er projekter nok på matriklen...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net