fredag den 29. november 2013

Pakkekalender .... tjek

I går aftes fik jeg pakket de allersidste pakker ind. 72 stk. er nu klar til at komme i julesokkerne gennem december måned.

I år har jeg "snydt" lidt. Halvdelen af pakkerne kommer fra Lego julekalendere, henholdsvis star wars og city. Resten er ting til panelhus, strømper, bøger, deo (de store), jumbobøger, mindre spil, vaskeklude med motiv og flere bøger.

Jeg har ikke gjort noget ud af indpakningen i år. De skal jo ikke ligge fremme som tidligere.

Men sådan ser 72 små gaver ud:




2 kommentarer:

  1. De er da fint pakket ind! Og det er helt ok at snyde lidt ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - men det kræver øvelse at hoppe over, hvor gærdet er lavest:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net