lørdag den 9. november 2013

Starten på bed om "skuret"

Jeg har slet ikke fået vist, at jeg endelig er kommet i gang med bedet rundt om skuret. Det skal bygges op i niveau med soklen. På en eller anden måde er det bedet, jeg har ventet på, siden vi besluttede at lave skuret. Nu kan vi endelig se mulighederne rent fysisk og kan begynde at planlægge bedene mere detaljeret. Ikke at jeg er færdig med at bygge bedet op - overhovedet ikke - men meningen fremstår nu.


 
Starten er altid sværest. Og så begynder det sjove, når der skal være flere blokke i højden. Desværre løb jeg tør for topplader, men meningen er til at se.
 
 
Killingen passer godt på tommestokken og er naturligvis med, hvor der sker noget:-)






 
Nu skal manden min "bare" have kørt jord i bedet, men helt fyldt op kan det ikke blive, før soklen er pudset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net