torsdag den 28. november 2013

Produktion af julepynt #2

I går fik jeg produceret den første af flere rensdyr ophæng. I det sødeste papir fra Panduro Hobby. Selve rensdyret er fra et tillæg Hendes Verden nr. 44/2013. Jeg har brugt lidt anderledes end tænkt i bladet, hvor det er pynt på pakker. Rensdyrene måler ca.13 cm fra top til tå.


Jeg synes, papiret er skønt. Ikke for julet, men alligevel:


Og så var jeg desværre ikke lige opmærksom på, at der var op og ned på papiret. Så julegaverne vender forkert. Eller de er faldet ud af julemandens kane og på vej mod jorden, som mindstemanden siger:-)

6 kommentarer:

  1. De er altså ret fine! Jeg kan godt lide, at papiret ikke er det "rigtig julet". Skidt pyt om du fik vendt papiret forkert :-D Mon ikke julemanden alligevel bliver glad ;-)

    Papiret med lyskæden kan jeg særlig godt lide.

    SvarSlet
  2. Skønne dådyr :)

    Tusind tak fordi du deler min indsamling for Julehjælpen! Der er desværre gået noget galt med din donation, som i stedet for at havne i "min" pulje er havnet i det store hele. Det ville jo være dejligt hvis det figurerede i "min" indsamling, når nu det er gået igennem mig, så kan jeg lokke dig til at sende mig den kvittering for din indbetaling som du har fået per email? Så vil min kontakt hos Røde Kors sørge for at pengene kommer tilbage til "min" indsamling. Tak :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare søde. Jeg synes papiret er mega julet, med julegaver og alting og sidder lidt forvirret og tænker at det måske er mig der ikke har rigtig juleforstand. Dådyret er noget af det kæreste jeg har set og de bliver så fine som ophæng.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det er julet, men ikke de gængse farver med rød, grøn, guld, hvid m.fl. Så for mig er de ikke så julet, som de kunne være:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net