mandag den 4. november 2013

Så må jeg i gang....

For lige pludselig er det den 1. december, og så er det for sent. Jeg vil sy nye julesokker til ungerne. De sidste par år har vi brugt et "juletræ" til pakkekalenderne, men i år skal det være anderledes. Så der er lige landet en fed kuvert fra Stof og stil, hvor jeg fandt noget stof ungerne kan lide, og som jeg kan holde ud at se på hele december.







Så er det spændende, om jeg kan få lov at sætte nogle forskellige stoffer sammen, eller om ungerne kun have en slags stof på deres "sokker".

4 kommentarer:

  1. Det skal nok blive fine sokker! Og sokker har den fordel at man ikke behøver at have alle pakkerne klar d. 1/12 ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fuldstændigt rigtigt. Og det vil jeg benytte mig af næste år. Jeg har alle pakker til i år (72 stk). Jeg mangler dog at pakke dem ind, men det er det sjoveste:-)

      Slet
  2. Det er rigtig mange spændende stoffer du skal have gang i. glæder mig til at se dit resultat.
    Jeg lavede sokker til mine filt med lidt applikeret på, noget som havde betydning for lige netop ejermanden det år han blev 2.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tvivler på, at jeg må blande stofferne ret meget. Mine unger er til det mere simple, men så må jeg finde på noget spændende med resterne:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net