søndag den 24. november 2013

Produktion af julepynt #1

I går havde jeg en ide om, at ungerne og jeg skulle producerer julepynt i Silk Clay, Fimo og dukkeler.

Vi har så bare ikke helt den samme opfattelse af, hvad julepynt er. Men hvad - de hyggede sig med at lave alt muligt.





Et par flyvere blev det også til....




 
Og da vi sluttede, forlod ungerne ret hurtigt bordet, og jeg stod tilbage med oprydningen. Der må være gået noget galt i deres opdragelse......
 

Men de syntes, det var sjovere at tage slikskålen med ind i stuen og se en film.

6 kommentarer:

  1. Jeg sidder her og smiler over din kommentar om, at der er forskellige opfattelser af, hvad julepynt er :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er ikke let med julehygge i den alder. Der skal helst være elektronik involveret:-)

      Slet
  2. Hvor har I været kreative - julepynt eller ej ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - alle gjorde da et forsøg.
      Julepynt eller ej:-)

      Slet
  3. Bare i hyggede jer - så længe det varede :) Og hvem siger der ikke kan være flyvemaskiner og hotdogs på juletræet ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig. De kommer i hvert til at indgå i julepynten på en eller anden måde:-)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net