tirsdag den 5. november 2013

Kæmpe flue på afveje:-)

Forleden dag puslede det vældigt ved fordøren. Den står gerne åben, hvis jeg trænger til lidt frisk luft indendøre, da den vender mod nord.

Vi bor jo på landet og har derfor fluenet for vores døre og udvalgte vinduer. Pt. er der kun ganske få fluer, men netdørene holder også kattene ude..... men ikke nede.....

For det her syn mødte mig, da jeg kiggede ud af døren. En killing på afveje.....


Den falder selv ned igen på et tidspunkt, men kan man nu få kontakt med nogen i huset, så får man måske lov at komme ind......


 

2 kommentarer:

  1. Ej, nogle morsomme billeder! Hvor er den killing altså bare sød :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg.
Det er jeg rigtig glad for.

Kan du ikke lægge en kommentar, så skriv til engvang@postkasse.net